loading...
ادیت اکسپرتس
edex بازدید : 146 یکشنبه 26 شهریور 1396 نظرات (0)
  • نگارش پایان نامه دکتری با نرم افزارMATLAB 

    استفاده از نرم افزارMATLAB  برای نگارش پایان نامه دکتری بسیار مفید است. زیرا شما هر چه قدر رشته تحصیلی خود عالی و ممتاز باشید نیاز به زبان اجرایی عالی برای محاسبه آماری، تصویر سازی و برنامه ریزی ساده و قابل دسترسی دارید تا بتوانید مسائل و راه حل ها را با مفاهیم ریاضی بیان کنید، تمام موارد گفته شده با بهره گیری از نرم افزار MATLAB   به مراتب کار شما را راحت می کند.  بیشتر پایان نامه  ها با گسترش کد، محاسبات ریاضی الگوریتم ها، روش تحقیق و تکنیک ها انجام می شوند.

     

     

    کاربرد نرم افزار MATLAB  در نگارش پایان نامه دکتری

    با استفاده از این نرم افزار می توانید با سیستم های بزرگی از معادلات کار کنید، توابع ماتریکس MATLAB برای انجام عملیات های استاندارد شبیه جابجایی ارقام استفاده می شوند. توابع ریاضی بخش دیگری از کاربرد این نرم افزار هستند که محاسبات ریاضی و پلات ها را ایجاد می کنند. معمولا از نرم افزار MATLAB  در موارد حساس استفاده می شود زیرا این نرم افزار قابلیت حل مسائل در مواجهه با الگوریتم های پیچیده را دارد.تصمیم گیری تابع مهمی در نرم افزار MATLAB  طوریکه برای انجام الگوریتم ها و تکنیک ها به شیوه آسان و بسیار ساده کاربرد دارد. تابع چند اسمی برای انجام منحنی چند عددی مناسب است. تابع ورودی نرم افزار MATLAB   باید برای ترتیب هر نوع ورودی و خروجی و هر فرایندی مطابق هدفمندی تعیین شده  صورت گیرد.

    ایجاد خلاقیت در تحقیق و پژوهش بدون استفاده از ابزار مناسب برای مدلسازی و شبیه سازی مشکل است، شما نیاز به محیطی دارید که بتوانید تئوری های خود را بدون پیچیدگی، به راحتی آزمایش کنید. می توانید با کارشناسان ما در زمینه نگارش پایان نامه دکتری ارتباط برقرار کنید چرا که برای استفاده از نرم افزار MATLAB  در نگارشپایان نامه دکتری فقط اجرای این زبان نرم افزاری کافی نیست بلکه ما به شما استفاده از آن را آموزش خواهیم داد.  

    انجام پایان نامه دکتری

    سفارش پایان نامه دکتری

edex بازدید : 215 شنبه 25 شهریور 1396 نظرات (0)

اصول نگارش پایان نامه ( پایان نامه علوم اجتماعی)

پایان نامه علوم اجتماعی مباحثه ای است. یک مبحث خوب و ساده، به پشتیبانی از شواهد به صورت مشخص و با یک مدل منطقی می پردازد. برخی از مهمترین مهارت های یک دانشجو که در کالج می آموزد نگارش درست، موثر و نکته بینانه یک پایان نامه است.

سازماندهی مطالب در نگارش پایان نامه (پایان نامه علوم اجتماعی)

این مقاله به شما فرصت گسترش مهارت هایتان را می دهد و شاید حتی افکار و موضوعات ذهنتان را هدفمند سازد.پایان نامه موقعیتی را بیان می کند که می خواهید درباره اش بحث کنید. دلیل و مدرک به دفاع از پایان نامه شما می پردازند و برای خواننده مشخص می کند چه دلایلی آن را پشتیبانی می کند. در واقع استفاده از دلیل مدرک در پایان نامه علوم اجتماعی، آن را سازماندهی می کند.

 

 

هدف از نگارش محتوا باید این باشد که خواننده توانایی تفکر کاربردهای احتماعی مبحث را داشته باشد. به یاد داشته باشد محتوا نباید خسته کننده باشد. در حقیقت محتوای بخصوص بهتر از یک مطلب کلی است.  مانند تمامی مقالات پژوهشی، رعایت دیکته درست و گرامر در نگارش پایان نامه علوم اجتماعی مهم است. ذکر منابع و کتاب شناسی باعث می شود خواننده مرجع متن را بیاید و اطمینان حاصل کند شما از آن به درستی استفاده کرده اید.

مدل سازمانی یک پایان نامه اجتماعی  بطور کلی از مقدمه، بدنه و نتیجه گیری تشکیل شده است. همانطور که گفته شد با مقدمه کلی نگارش پایان نامه خود را آغاز می کنید و در پایان با یک نتیجه گیری آن را به پایان می رسانید در بخش نتیجه گیری باید دوباره مبحث را بیان کنید و بحث کوتاهی درباره استدلالت و موارد غیرقابل استدلال را ارائه کنید.

سعی کردیم در یک قالب کلی نحوه نگارش پایان نامه علوم اجتماعی را شرح دهیم. البته هر نوع مقاله پژوهشی و آکادمیکی نیازمند دانش کافی برای بهره گیری از اصول نگارشی است و این امر با مشاوره درست و استفاده از کارشناسان حرفه ای در امر نگارش پایان نامه امکان پذیر است. 

انجام پایان نامه علوم اجتماعی 

سفارش پایان نامه علوم اجتماعی

edex بازدید : 94 شنبه 25 شهریور 1396 نظرات (0)

 

مشکلات دانشجویان حسابداری برای نگارش پایان نامه حسابداری

اگر شما نیز یکی از دانشجویان حسابداری هستید؛ مشخص است با مسائل جدی برای نگارش و ارائه به موقع پایان نامه خود روبرو هستید. نگارش پایان نامه حسابداریبه راحتی گردآوری کمی اطلاعات با استفاده از منابع متفاوت نیست. بلکه پروسه ای وقت گیر و بسیار پیچیده است که تنها با مدیریت امکان پذیر می باشد.

مشکلات دانشجویان حسابداری هنگام نگارش پایان نامه حسابداری

  1.  پریشانی و گیج شدن از چگونگی نحوه نگارش پایان نامه
  2.  آشفتگی در انتخاب موضوع پایان نامه حسابداری
  3.  عدم آگاهی دانشجویان حسابداری از چگونگی تحقیق و پژوهش در رشته حسابداری
  4.  عدم توانایی در نگارش پایان نامه منسجم
  5. عدم اطمینان از اتمام پایان نامه حسابداری در مدت زمان مشخص.
  6. کمبود مهارت های نوشتاری دانشجویان حسابداری در نگارش پایان نامه.
  7. عدم توانایی نگارش علامت های ریاضی

 

 

این مشکلاتی است که بیشتر دانشجویان حسابداری هنگام نگارش با آن روبرو هستند. شاید اگر این دانشجویان بدانند با انتخاب موضوع مناسب تا حدودی رشته کار را بدست می گیرند، بهتر بتوانند به راحتی از این موانع عبور کنند. موضوعات پایان نامه حسابداری بسیار گسترده و متنوع است و غالبا بایستی از روش تحقیق بخصوص و مفاهیم ریاضی منتج شده باشد.

در زیر تعدادی از موضوعات استاندارد رشته حسابداری را فهرست کرده ایم

  • حسابداری مالی
  • مدیریت حسابداری
  •  حسابداری مالیاتی
  • حسابداری سیستم اطلاعاتی
  • حسابداری اجرایی

حالا زمان ارائه راهکار و راه حل مناسب برای نگارش پایان نامه خوب است. سایت ما برای ارائه خدمات مشاوره و نگارش انواع پایان نامه به صورت آنلاین در اختیار شماست. دانشجویان حسابداری با مراجعه به سایت ما و با برقراری تماس با کارشناسان حرفه ای ما در این زمینه و با بهره گیری از امکانات موجود می توانند به راحتینگارش پایان نامه رشته تحصلی خود را به ما بسپارند. 

انجام پایان نامه حسابداری

سفارش پایان نامه حسابداری

edex بازدید : 146 پنجشنبه 23 شهریور 1396 نظرات (0)

چطور چکیده پایان نامه مدیریت خود را بنویسیم؟

چکیده اطلاعات مختصری برای پژوهشگران و محققین در زمینه پایان نامه مدیریت، بازرگانی و آکادمیکی ایجاد می کند. قالب اصلی چکیده بخش های موجز و دقیقی از نتایج را پیشنهاد می کند و روش تحقیق پروژه پژوهشی را کامل می کند. محققین می توانند با نگاه دقیقی به چکیده، چنانچه متناسب با اهداف آنها باشد، آن را انتخاب می کنند.

چکیده های پایان نامه مدیریت بطور کلی شامل مقالاتی با سبک APA هستند. استادان و ویراستاران ژورنال های آکادمیکی سبک متفاوتی از راهنمای نگارش بخش چکیده پایان نامه با تایید اهداف بخصوص راهنمای ویراستاری ترکیب می کنند. چکیده ها به معنی خلاصه نویسی تحقیق صورت گرفته هستند، این موارد بایستی شامل جزیئات، اهداف و روش و نتایج پژوهش هدایت شده یا تجزیه و تحلیلی باشند که شامل پایان نامه مدیریت می شود.

 

بطور کلی یک یا دو پاراگراف چکیده باید شفاف، منسجم و به زبان پژوهشی باشد. چکیده ها با دو فاصله و با فونت 12 (New Times Romans) نگارش می شوند.

انواع چکیده در نگارش پایان نامه مدیریت

  • چکیده های توصیفی

این دسته از چکیده ها بسیار خلاصه هستند معمولا کمتر از 100 کلمه می باشند و خلاصه ای از پایان نامه هستند. آنها شامل هدف تحقیق همراه با روش تحقیق بدون نتایج و نتیجه گیری هستند.

  • چکیده های اطلاعاتی

این نوع چکیده ها طوری طراحی شده اند تا به خواننده امکان دسترسی راحت تر به اطلاعات در گزارش تحقیق را با امکان ارائه موارد بیشتر از چکیده توصیفی بدهند. در این چکیده ها باید محتویات مقاله از جمله هدف، روش شناسی، نتایج، نتیجه گیری به شکل خلاصه با هم ارتباط داشته باشند و بتوانند برای پایان نامه بعدی، پیشنهاداتی را ارائه کنند.    

بطور کلی چکیده در یک پایان نامه قبل از صفحه اصلی و بعد از جلد صفحه می آید. با توجه به انتظارات استادان دانشگاه، دانشجویان بایستی مطابق اصول به نگارش قسمت های مختلف پایان نامه خود بپردازند. اگر فکر می کنید شاید نتوانید به تنهایی از عهده نگارش آن بر بیایید حتما با کارشناسان ما در زمینه نگارش پایان نامهتماس بگیرید.  

انجام پایان نامه مدیریت

سفارش پایان نامه مدیریت

edex بازدید : 52 پنجشنبه 23 شهریور 1396 نظرات (0)

 

نگارش مقدمه پایان نامه حسابداری

نگارش پایان نامه حسابداری وظیفه دشواری است. شامل حجم بالایی از تحقیق، توجه به جزئیات، مهارت های تحلیلی و کارشناسی است. در نگاه اول شاید بسیاری از دانشجویان رشته حسابداری بتوانند همه این موارد را مدیریت کنند اما اجرا آنها هنگام نگارش پایان نامه تا حدودی مشکل است و نیاز به راهنمایی و هدایت درست دارد.

یک پایان نامه حسابداری نیز مانند تمامی پایان نامه  های رشته های مختلف دانشگاهی باید به بخش های مشخصی تقسیم شود هریک از آنها اهداف بخصوصی دارند.

  • مقدمه: در این قسمت هدف از نگارش پایان نامه حسابداری را مشخص می کنید و به خواننده اجازه می دهید در جریان مباحث شما در طول پایان نامه قرار گیرد.
  • مقاله: این بخش مبنای مباحثه شماست. به طور کلی به ارزیابی درستی یا نادرستی مباحثات یا مقایسه مابین دو مورد می پردازد.
  • مبحث: بدنه اصلی پایان نامه شماست و بخشی است که پژوهش و منابع شما را گسترش می دهد.
  • نتیجه گیری: این بخش بیان می کند شما تصمیم دارید از اطلاعات کل مقاله خود نتیجه گیری کنید. بایستی دنبال منطق و نباید بدنبال مفاهیم جدیدی که تا به حال اشاره ای به آنها نکردید، باشید.

 

 

نگارش مقدمه پایان نامه حسابداری با رعایت موارد زیر امکان پذیر است:

در کل هدف از نگارش مقدمه رسیدن به پنج تکلیف مهم است. این موارد شامل؛

  1.  مشخص کردن هدف پایان نامه حسابداری
  2. ارائه طرح کلی از روش تحقیق بدون مقید بودن به اطلاعات
  3. توصیفی از اهمیت مقاله پژوهشی
  4. اشاره به جزئیات
  5. جلب نظر خواننده و جذب آنها برای مطالعه بیشتر

نکته مهم درباره مقدمه این است که باید بازبینی کوتاه و مختصری داشته باشد همچنین قسمت خوبی برای ارائه جزئیات مبحث شما نیست. در بخش طرح کلی مانند مقدمه سعی کنید از جملات ساده و خلاصه استفاده کنید و با یک توصیف کامل، درک کاملی از موضوع مورد بحث به خواننده بدهید.

 توجه کنید خواننده با خواندن اولین پاراگراف جذب می شود و انگیزه مطالعه ادامه مطالب تا پایان را می یابد تا از پایان نامه حسابداری شما نتیجه گیری کند.  

انجام پایان نامه حسابداری

سفارش پایان نامه حسابداری

edex بازدید : 80 چهارشنبه 22 شهریور 1396 نظرات (0)

اهمیت نگارش پروپوزال برای پایان نامه حقوق

پروپوزال پژوهشی برای ارائه یک پایان نامه حقوق ایده آل با رعایت موارد زیر تصویب خواهد شد:

  1. اگر جزء کسانی باشید که توانایی نظارت کافی را دارند حتما تصویب می شوید. پروپوزال شما باید مخاطبینی در این حوزه داشته باشد تا توانایی نظارت بر موضوع را داشته باشند.
  2. مدرسه حقوق باید در نظر داشته باشد تصرف کافی روی منابع برای پشتیبانی از پژوهش مطرح شده نظیر کتابها، ژورنال ها و گزارش های حقوقی را دارد. ما انتظار داریم دانشجویان در مقاطع مختلف موسسات و کتابخانه های دیگر را ببینند اما باید تضمین کنیم هسته جامع این مطالب اینجا هستند.
  3. پروپوزال یعنی ارزیابی آنچه تفکر کافی از تقاضاهای پژوهشی را دارد و چطور متعهد به انجام پژوهش اولیه روی این موضوع می شوید.

با گذراندن موارد گفته شده حال آمادگی نگارش پروپوزال را دارید، اما برای آماده کردن آن نیز نیازمند توجه به نکاتی هستید.    

 

 

 

آماده کردن پروپوزال برای پایان نامه حقوق

اولین تصمیمی که در نگارش پروپوزال باید اتخاذ کنید مطالعه عمیق و مشاوره برای ایجاد یک حس درونی برای نوعی کار آکادمیکی است که قبلا انجام شده است.  اگر حوزه کاملا جدیدی باشد باید منابع معاصر دیگری را نیز مرور و بازبینی کنید؛ نظیر روزنامه ها و ماهنامه ها تا مباحث بخصوصی را شکوفا کنند. اگر امکان دسترسی به کتابخانه را دارید، از رساله های دکتری و پایان نامه حقوق موجود استفاده کنید. با مرور نمونه هایی در این زمینه انگیزه و افکار جدیدی به ذهنتان می رسد.

نگارش پروپوزال برای یک پایان نامه حقوق- چک لیست

پروپوزال پژوهشی شما باید کوتاه باشد حدودا 1000 تا 1500 کلمه کافی است. باید موارد زیر را در آن نشان دهید.

  • سوال پژوهشی یا فرضیه خود را تعریف کنید (یعنی در حال بررسی چه موضوعی هستید و می خواهید چه موقعیتی را ایجاد کنید؟
  • برای پروپوزال پژوهشی خود توصیف منطقی داشته باشید.
  • چه نوع روش تحقیقی سازگارید؟ (آیا کاملا به پژوهش کتابخانه ای تکیه دارید یا سعی دارید پژوهش تجربی را مطرح کنید؟)
  • پروپوزال شما بایستی حتما شامل کتابشناسی باشد تا پروژه تحقیقی خود را برمبنای وجود این منابع تنظیم کنید.

توصیه می شود قبل از انجام موارد گفته شده با مشاورین و کارشناسان ما در امر نگارش مقالات پژوهشی تماس بگیرید. 

انجام پایان نامه حقوق

سفارش پایان نامه حقوق

edex بازدید : 93 چهارشنبه 22 شهریور 1396 نظرات (0)

نگارش پایان نامه خصوصا پایان نامه مدیریت

نگارش پایان نامه مدیریت در مقطع کارشناسی ارشد به دانشجویان فرصت می دهد مفهوم علاقمندی در رشته تحصیلی خود را بررسی کنند، اطلاعاتی که از طریق آموزش یاد می گیرند را تلفیق کنند و درک کاملی از مفاهیم و مهارت های نوشتاری در نگارش پایان نامه داشته باشند. نگارش پایان نامه مدیریت آمادگی می خواهد.

اولین گام نگارش پایان نامه مدیریت

بطور کلی، دانشجویان با مشاور برای انتخاب موضوع پایان نامه مدیریت کار می کنند، این همکاری شامل تنظیم مطالعه، بررسی پژوهش از طریق دیدگاه جدید یا خلق یک ایده جدید است. عناوین شامل بررسی چگونگی گسترش تجارت ، بازار جدید یا استدلالات مدل بازرگانی موجود هستند. اولین برای که مشاور یا  کمیته عنوان را می پذیرد، پژوهش تا حدودی گردآوری شده است. این مرحله شامل بررسی مطالعات موجود از طریق مرور مطالب و ارسال پرسشنامه هایی برای تحقیق روی موضوع شماست.بعد از تکمیل اطلاعات محققین بایستی زمانی را به در نظر گرفتن استدلالات و نتایج پژوهش خود برای نگارش پایان نامه مدیریت اختصاص دهند.

 

بخش های پایان نامه

پایان نامه مدیریت براساس اطلاعاتی با بخش ها یا فصول تنظیم شده است و موارد مرتبط با موضوع را مرتب می کند. بیشتر شامل بررسی مرور ادبی است که پژوهشها با توجه به عنوان موجود می باشند. بیشتر پایان نامه  های مدیریت نیازمند اطلاعات هستند. بخش های دیگر بطور کلی شامل مقدمه برای ایجاد هدف و موضوع قابل توجه در رشته بازرگانی است. روش ها و یافته ها از مطالعه شما به بررسی نتایج و استدلالات می پردازد و بخش نتیجه گیری برمبنای این یافته ها پیشنهاداتی را مطرح می کند.

شکل و قالب پایان نامه مدیریت

مقالات بازرگانی باید حتما در قالب APA نوشته شوند. یعنی این پایان نامه  ها بایستی شامل نام خانوادگی نویسنده و سال انتشار باشند، تا امکان استفاده از عقاید و یا کلمات از منبع دیگر در پایان نامه مدیریت شما موجود باشد. مطابق ذکر مدخل برای هر منبع در صفحه مراجع در انتهای پایان پایان نامه، اطلاعات کتابشناسی به شکل کامل ارائه می شود.

هر نوع مقاله پژوهشی از جمله پایان نامه باید عاری از هر گونه خطای گرامری، دیکته ای و خوانا باشد. بنابراین ضروری است پس از پایان پیش نویس خود حتما آن را اصلاح کنید. مشاور پایان نامه مدیریت بطور کلی به مقاله شما نگاه می کند و پیشنهاد خود را مطرح می کند، اما شخص دیگری که مقاله را می خواند ممکن است به شما کمک کند موارد اشتباه را درست کنید. بعد از مرور و بازبینی موارد ویژه و مورد نیاز برای پایان نامه خود را در نظر بگیرید و مطمئن شوید، پایان نامه مدیریت شما تمام موارد لازم از جمله مطالب و راهنمایی ها را دارد.

سفارش پایان نامه مدیریت

انجام پایان نامه مدیریت

    

edex بازدید : 196 یکشنبه 19 شهریور 1396 نظرات (0)

ساختار نگارش رساله دکتری برای پایان نامه حقوق

نوشتن یک رساله دکتری موفق برای پایان نامه حقوق نیازمند آگاهی، اشتیاق و تمرکز است. در قالب کلی شبیه دیگر پایان نامه  هاست اما با کمی تفاوت و استفاده از نکات ریزی که فقط برای دانشجویان و اساتید آن رشته قابل توجه است.

طرح کلی ساختار زیر چگونگی نگارش رساله دکتری برای پایان نامه حقوق را بیان می کند.

 

عنوان صفحه- نمایش عنوان رساله دکتری و نویسنده

چکیده- خلاصه کردن مواردی که خواننده انتظار دارد در رساله دکتری بیابد. چکیده باید مختصر باشد و نباید از مرجع و نقل و قول در این قسمت استفاده شود. برای ارائه یک چکیده مفید بهتر است تعداد کلمات 150 تا 300 باشد.

جدول محتویات- مانند دیگر رسالات قالب و شکل ثابتی دارد.

مقدمه- این بخش حدودا 10% کل رساله دکتری شما را به خود اختصاص می دهد. بنابراین اگر رساله دکتری 15000 کلمه ای بود مقدمه بایستی 1000 تا 1500 کلمه باشد. دقت کنید این بخش باید بازتابی از بخش نتیجه گیری شما باشد.

روش شناسی- می خواهید چه کاری انجام دهید و چطور باید برای آن برنامه ریزی کنید. نگارش یک رساله دکتری شبیه یک تحقیق کیفی است و موارد کمیتی (مانند بررسی احتمالات پرونده) وجود دارد اما احتمالا رساله های پایان نامه حقوق از مجلات پژوهشی/ کتاب ها اقتباس شده اند.

مرور ادبی- مرور تئوری مرتبط و انتشار اطلاعات روی موضوع است. حقیقتا بستگی به موضوع دارد و اینکه چطور می توانید در صورت نیاز به قضاوت در این باره بپردازید.

دلیل و مدرک- آنچه شما کشف کرده اید و آنچه از آن نتیجه گیری می کنید. این بخش توصیفی نیست اما باید تجزیه و تحلیل یافته ها را با حرکت به درون جزئیات و راهکار بصری در توسعه پایان نامه حقوق در نظر بگیرید.  

نتیجه گیری- مشابه بخش دلیل است

پیشنهادات- در نگارش رساله دکتری باید تجزیه و تحلیل ذهنی را نشان دهید. دقت کنید پیشنهادات بایستی حاوی نکات تیز و برنده و دقیق باشند.      

دانشجویان و فارغ التحصیلان رشته حقوق با انتخاب ما به عنوان بهترین در نگارش انواع رساله های دکتری و پایان نامه  های حقوق، یک پژوهش ایده آل و با کیفیت به اساتید خود ارائه دهید.  

انجام پایان نامه حقوق

سفارش پایان نامه حقوق

edex بازدید : 80 یکشنبه 19 شهریور 1396 نظرات (0)

شناخت مخاطبین در پروپوزال نویسی برای پایان نامه

نگارش یک پروپوزال خوب در واقع مهارت شما در تکمیل دوره تحصیلات آکادمیکی را نشان می دهد. هدف از نگارش این نوع مقالات عنوان کردن طرح پیشنهادی در جلسه دفاعیه پایان نامه و پشتیبانی از آن با آگاه نمودن مخاطبین است.عقاید و پیشنهادات شما احتمالا تایید خواهند شد اگر به شیوه مشخص، مختصر و جالب توجهی با آن ارتباط برقرار کنید. دانش اینکه چطور پروپوزال جذاب، ترغیب کننده بنویسید برای موفقیت در بسیاری از رشته های تحصیلی ضروری است.

 

 پروپوزال انواع متفاوتی دارد؛ پژوهشی، علمی و دانشگاهی. شیوه نگارش و ساختار این نوع مقالات کلیه پایان نامه ها مشابه هم هستند اما مخاطبین آنها با هم تفاوت دارند.   برای نگارش بهتر پروپوزال برای پایان نامه، بهتر است مخاطبین خود را تعریف کنید.مخاطبین پایان نامه شما چه کسانی هستند؟ سطح آشنایی این افراد با موضوع انتخابی شما چقدر است؟ آیا ممکن است نیاز به ارائه پیش گفتار از آن باشید؟ مخاطبین پروپوزال شما از مطالعه آن چه می خواهند؟

پاسخ سوالات بالا بیشتر مشکلاتتان را حل خواهد کرد. شما باید در هر رشته تحصیلی به مخاطب و شنونده پایان نامه خود بیشتر فکر کنید. هدف از نگارش پایان نامه ها و بخش های مختلف آن جلب نظر مخاطبین و تایید مقاله پژوهشی شماست و این امر زمانی تحقق می یابد که شما از تفکر مخاطب خود آگاه باشید، از اینرو باید انتظارات و علاقمندی هایشان را  بدانید و قبل از اینکه شروع به نوشتن کنید، حدود آگاهی مخاطب خود از موضوع پروپوزال را بدانید. این امر به شما کمک می کند روی عقاید خود تمرکز کنید و به شکل تاثیرگذاری آنها را ارائه کنید.

فرض کنید خوانندگانتان پر مشغله هستند و خیلی با عجله پایان نامه را خواهند خواند و یا بالعکس بسیار دقیق و نکته سنج باشند و با تامل آن را بخوانند. تاثیرپذیری و ایجاد اشتیاق کلید نگارش یک پروپوزال خوب برای مخاطبین است.

انجام پروپوزال

سفارش پروپوزال

edex بازدید : 119 یکشنبه 19 شهریور 1396 نظرات (0)

بهترین رساله دکتری را برای پایان نامه بنویسید

وقتی به مرحله نگارش رساله دکتری می رسید، یعنی به پایان مرحله سفر آموزشی خود نزدیک شده اید. این مقاله ویترینی برای مهارت ها و ظرفیت شما برای هدایت مقاله به اصول منتخب شماست و نتایجی را از طریق قسمت اولیه محتوا ارائه می کند که برای انجمن علمی و آکادمیکی ارزش آفرین است.

قبل از هر چیز دیگری اجازه دهید اصلی ترین مورد را مشخص کنیم: رساله دکتری برای پایان نامه

این واژه معمولا برای ارائه نتیجه نهایی دوره تحصیلی شما ارائه می شود، از طرفی پایان نامه نوعی مهارت در تکمیل تحصیلات دوره کارشناسی ارشد است.

رساله دکتری، پروژه نهایی فردی است که قبل از اینکه درجه دکتری خود را بگیرد، دوره دکتری را می گذارند. مسئله ای نیست درباره رساله دکتری صحبت کنیم یا فردی که کارشناسی ارشد خود را به پایان رسانده است. مواردی که می خواهیم درباره آنها صحبت کنیم بیشتر درباره رساله دکتری هستند.

این راهنما به دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری کمک خواهد کرد روی پروژه های پایان نامه خود کار کنند.

راحت نیست بگوییم  نوشتن بهترین رساله دکتری به این راحتی نیست.

بیشتر دانشجویان دکتری با یک الهام و اشتیاق عالی شروع می کنند، اما این پروژه ترسناک می تواند آنها را کلا ناامید کند. پروسه برنامه ریزی، پژوهش و نگارش یک چالش طولانی و پیچیده خواهد داشت، چالشی که تا به حال با آن مواجه نشده اند. نتیجه نهایی امتیاز آور است، اما باید برای رسیدن به آن موانع پیش رو را پشت سر بگذارید.

بسیاری از دانشجویان هنگام نگارش رساله های دکتری برای پایان نامه  های خود با این مشکلات روبرو هستند.

 

 

  • تعویق انداختن: آنها فکر می کنند زمان زیادی  روی پروژه کار کرده اند و برای رسیدن به نقطه شروع تاخیر زیادی دارند. این مشکل بزرگی است. این دانشجویان معمولا وقتی به ضرب العجل انجام کار خود می رسند، عصبانی می شوند.
  • کمبود مهارت های پژوهشی: دانشجویانی که تجربه نگارش آکادمیکی ندارند فکر می کنند فقط باید منابع مربوطه را جمع آوری کنند و مواردی را از این منابع نقل کنند. این دور از حقیقت است. شما نیازمند تجزیه و تحلیل مطالب به شکل سرتاسری هستید و در مقاله به بحث درباره آنها می پردازید.
  • کمبود مهارت های نگارشی: رساله دکتری باید پیرو قوانین نوشته های آکادمیکی باشد. باید با قالب، سبک و زبان مناسب نوشته شود و باید مطمئن شوید راهنمایی های درستی را ذکر کرده اید.

با این وجود موانع نگارش بهترین رساله دکتری به نظر می رسد از نقطه آغاز تا تکمیل آن همراه دانجشویان باشد، شما می توانید با بهره گیری از دانش کارشناسان ما در زمینه نگارش انواع پایان نامه، رسالات دکتری، مقالات پژوهشی این چالش را نیز پشت سر بگذارید. 

انجام رساله دکتری

سفارش رساله دکتری

edex بازدید : 82 دوشنبه 13 شهریور 1396 نظرات (0)

 

بخش مرور ادبی در نگارش پروپوزال پژوهشی یک پایان نامه علوم اجتماعی

شما یک فارغ التحصیل در رشته دکتری علوم اجتماعی هستید با مراجعه به سایت هایوبکس و مطالعه دقیق چگونگی نگارش پروپوزال برای پایان نامه خود و انتخاب یک موضوع مناسب پس از نگارش مقدمه به بخش مرور ادبی رسیده اید که در رشته شما بسیار قابل توجه و حائز اهمیت است. برای نوشتن این بخش نکات مهمی وجود دارند که با رعایت آنها می توانید به راحتی ادامه پروپوزال خود را بنویسید.

بخش مرور ادبی پروپوزال در پایان نامه شما مرتبط با پیشگفتار است.مرور ادبی به کنکاش و تحلیل مطالعات قبلی شما مرتبط با مسئله پژوهشی مورد بررسی می پردازد. هدف از نگارش این بخش از پژوهش توصیف اصل بودن و خلاقیت داشتن در این مرحله برای خوانندگان است. اندیشیدن به سوالاتی که پژوهشگران در پی آن هستند و اینکه چه روش هایی استفاده می کنند و درک آنها از یافته ها چقدر است. بهترین راهکار نگارش مرور ادبی تبدیل محتوای ادبی متن به دسته بندی های مفهومی یا همان تم هاست.اما چطور می توانیم هنگام نگارش مرور ادبی دسته بندی های مفهومی مهم (تم ها) را تحت پوشش ادبیات پژوهشی درآوریم؟ برای این کار هم راه حلی هایی وجود دارد و به مرور قالب پروپوزال پژوهشی در پایان نامه شما کمک می کند.

 

  1. نقل قول، تمرکز اولیه روی ادبیات مرتبط با مسئله پژوهشی شما را حفظ می کند.
  2. مقایسه مباحث متعدد، تئوری ها، روش شناسی ها و یافته های بیان شده در ادبیات؛ برای مثال نویسندگان با انجام چه مواردی موافقند؟ یا چه افرادی در تجزیه و تحلیل مسئله پژوهشی، شیوه های مشبابه به کار می برند؟
  3. تضاد موجود در مباحث، تم ها، روش شناسی ها، شیوه ها و محاوره های بیان شده در ادبیات؛ حوزه های اصلی مخالفت، محاوره و مجادله کدام موارد هستند؟
  4. انتقاد ادبی: چه مباحثی متقاعد کننده هستند و چرا؟، شیوه ها، یافته ها، روش شناسی های منطقی، معتبر و مناسب کدامند، چرا؟
  5. ارتباط ادبیات با حوژه پژوهشی و تحقیقی؛ چطور تفکیک و تجزیه کنید و دیدگاه جدیدی را به ادبیات بیافزایید؟

بطور کلی می توانید با اطمینان خاطر از مطالب گفته شده مرور ادبی خود را به شکل مفهومی تر بیان کنید. و پروپوزال مطلوبی برای پایان نامه علوم اجتماعی بنویسید. 

انجام پایان نامه علوم اجتماعی

سفارش پایان نامه علوم اجتماعی

edex بازدید : 93 دوشنبه 13 شهریور 1396 نظرات (0)

تنظیم سوال پژوهشی در نگارش پایان نامه

در نگارش پروپوزال برای پایان نامه بارها به تعریف و انتخاب عنوان مناسب اشاره کرده ایم اما تفاوت بسیار زیادی میان عنوان و سوال وجود دارد. ممکن است عنوان مناسبی پیدا کرده باشید اما باید سوالی نیز پیدا کنید «برای مثال هدف شما از یادگیری عنوان چیست؟» سوالات تحقیقی نیاز به شکل دهی و نگارش پیش نویس دارند. برای فهم بیشتر بهتر است درباره سوال پژوهشی و اینکه چطور آن را بنویسیم صحبت کنیم.

 

 

یک سوال پژوهشی خوب در نگارش پایان نامه چیست؟

مهم است تفکر خود را درباره پروپوزال با سوال ساده ای از عنوان اصلی شروع کنیم. از مثال بالا استفاده می کنیم « هدف شما از یادگیری عنوان چیست؟» این سوال همراه با پژوهشتان شکل می گیرد و ساختاری از جمع آوری اطلاعات و تجزیه و تحلیل موارد پژوهشی را ایجاد می کند. ممکن است سوال پژوهشی در رابطه با تئوری ها و مفاهیم بخصوص باشد یا هدف برخی از این سوالات گشودن راهی به تئوری های احتمالی جدید باشد. برای شما که فارغ التحصیل شده اید و قصد نوشتن پروپوزالبرای پایان نامه خود را دارید نیاز به سوال پژوهشی در رابطه با موضوع پایان نامه خود دارید.خلق یک سوال پژوهشی خوب یکی از تکالیف شما در مورد نگارش پایان نامه است. سوال پژوهشی مطرح شده در پروپوزال یک پایان نامه با کار و تحقیق خلق شده و به راحتی یافت نمی شود. در خلق یک سوال پژوهشی خوب ابتدا با موضوعاتی که به آنها علاقمندید شروع کنید و اگر توانایی کار روی موضوع مورد نظر و مطلوب خود را دارید، کار پژوهشی خود را شروع کنید.

موارد مهم در خلق سوال پژوهشی در نگارش پایان نامه

سوال پژوهشی پایان نامه شما بایستی مرتبط باشد، برحسب پژوهش و توانایی های آکادمیکی شما قابل مدیریت باشد، دارای ابعاد اساسی و اصلی باشد، مواردی برای ارزیابی را در خود داشته باشد، مشخص و ساده و جالب توجه باشد.مطمئن باشید با مطالعه این متن به راحتی می دانید برای خلق یک سوال پژوهشی خوب در نگارشپروپوزال برای پایان نامه خود چه کنید.    

انجام پایان نامه

سفاش پایان نامه

edex بازدید : 135 یکشنبه 12 شهریور 1396 نظرات (0)

 

چطور یک پروپوزال برای پایان نامه حسابداری بنویسیم؟

در این مقاله، مراحل اصلی نوشتن پایان نامه حسابداری را خاطر نشان می کنیم. هدف از نوشتن پروپوزال مخاطب قرار دادن پروژه پژوهشی علمی و آمادمیکی است. چندین مرحله در رابطه با نوشتن پروپوزال برای یک پایان نامه حسابداری وجود دارد. قبل از آغاز نوشتن یک پروپوزال خوب باید هدف پایان نامه را مشخص کنید. یک مکان خوب برای آغاز پژوهش اولیه تعیین موضوعات هستند و اینکه چه شکاف هایی در مرور ادبی ممکن است ظاهر شوند. وقتی پژوهش احتمالی در این مرحله انجام شد، سوالات پژوهشی خود را برای رفع شکاف میان دانش و تئوری تنظیم کنید. خوب است به یاد آورید پروپوزال هرگز نباید با زمینه آبی تثبیت شود. اساسا برای نوشتن پروپوزال فرمول مشخص و ثابتی نداریم.

 

 

 

نحوه نگارش پروپوزال برای یک پایان نامه حسابداری

وقتی یک پروپوزال می نویسید، با چالش های معینی روبرو خواهید شد. آنها باید نظر کمیته پژوهشی را درباره مسئله پژوهشی شناسایی شده جلب کنند و یک چهارچوب تئوریکی برای مسئله ایجاد کنند و شیوه روش شناسی برای مطالعه را تعیین کنند. بعلاوه دانشجویان باید مطمئن شوند پروژه تحقیقی مطرح شده می تواند در زمان حقیقی اجرا شود.در پایان، فرمت پایان نامه حسابداری مهم است. حتی برای هر صفحه نیاز به عنوان دارید. شما باید دقیقا راهنمایی های دانشگاه خود برای فرمت بندی عنوان هر صفحه را مانند دیگر بخش های پایان نامه حسابداری رعایت کنید. همچنین بخش صحیح پروپوزال پژوهشی مهم است، توجه داشته باشید فرمت بندی صحیح پایان نامه بسیار مهم است و به پایان نامه با فرمت ضعیف نمره ای تعلق نمی گیرد. عنوان یک پایان نامه باید جامع، صحیح، خلاصه و به اندازه کافی توصیفی باشد تا موضوع تحت بررسی را توضیح دهد. دانشجو باید سعی کند عنوانی با 50 تا 60 کلمه بیابد.به طور خلاصه به شما می گوییم بهتر است چهارچوب زمانی منطقی از طرح پایان نامه حسابداری را به نمایش بگذارید. راهکار خوب برای تعیین چهارچوب زمانی واقعی پروپوزال های پژوهشی این است که با موفقیت هدایت شده باشند. 

انجام پایان نامه حسابداری

سفارش پایان نامه حسابداری

edex بازدید : 91 یکشنبه 12 شهریور 1396 نظرات (0)

 

چطور یک پروپوزال برای پایان نامه مدیریت بنویسیم؟

نوشتن پایان نامه مدیریت مفید است خصوصا اگر بخواهید روند پیشرفت های احتمالی یا روش های اقتصادی تر را مطرح کنید. ممکن است پزوپوزال نوشته شده درپایان نامه مدیریتی شما نیاز به تغییر داشته باشد بهتر است با ما همراه شوید و مرحله به مرحله تغییرات را در پایان نامه اعمال کنید.

هنگام نگارش پروپوزال برای یک پایان نامه مدیریت چه باید کرد؟

نوشتن پروپوزال برای یک پایان نامه مدیریت نیز قوانین و شرایط خاص خود را دارد، ابتدا هر آنچه می خواهید در پروپوزال خود نظیر عملیات های ساده و موثر یا کاهش قیمت ها را بنویسید، شروع به انجام تحقیق کنید. قبل از نگارش پروپوزال مطمئن شوید همه حقایق را چک کردید. در نوشتن پروپوزال برای یک پایان نامه مدیریتسعی کنید توصیفی از مشکل ارائه دهید. در نوشتن پروپوزال آنچه اتفاق می افتد در زمان حال است شامل حقایق مرتبط با پایان نامه مدیریت می باشد در این بخش در مورد موضوع قضاوت نکنید فقط مواردی که هستند را توصیف کنید.

 

 

پس از اینکه موارد گفته شده را توصیف کردید، به معرفی مسئله ای که مطرح کرده اید بپردازید. نشان دهید یافته هایتان براساس پژوهش تان هستند. هر مرحله را توصیف کنید و زمان اجرا یا هزینه های آن مرتبط می باشند. مواردی که از پایان نامه مدیریت خود می دانید و آنچه که ممکن است از نظر پنهان بمانند را مشخص کنید. به مراحل نوشتن یک پروپوزال دقت کنید سپس جزئیات بیشتر را پیشنهاد کنید. ارزش تغییرات تان را ارزیابی نکنید اما هر آنچه درباره نتایج می اندیشید را نتیجه گیری کنید.اهداف احتمالی را بیان کنید. برای انجام این قسمت از پروپوزال، پاسخ های مناسب با طرح تان را نشان دهید. حالا زمان نتیجه گیری است چرا که تمام موارد مورد نیاز برای شرح هر چه بهتر پایان نامه مدیریت خود را بیان کرده اید. در قسمت نتیجه گیری پایان نامه هر آنچه طرح شما را برای اجرا تغییر داده، در پایان تکرار کنید، خلاصه ای از جملات نتیجه گیری شده را بنویسید. شما توانستید به راحتی یک پروپوزال خوب برای پایان نامه خود بنویسید.   

انجام پایان نامه مدیریت

سفارش پایان نامه مدیریت 

edex بازدید : 97 شنبه 11 شهریور 1396 نظرات (0)

چگونگی نگارش مشروح پروپوزال در یک پایان نامه 

شرح قوی و مستحکم در نگارش پروپوزال باعث جهتگیری درست پایان نامه شما می شود و آن را به موارد نگارشی محدود می کند. شیوه تفهیم خواننده از آنچه می خواهید درباره اش بحث کنید، استفاده از شرح پروپوزال است. همه پاراگراف های پروپوزال باید توصیفی یا دفاعی باشند یا در به بحث و گفتگو بپردازند. شرح قوی درنگارش پایان نامه نیازمند اثبات است، چرا که حقیقی و محض نمی باشد، شما بایستی مشروح پایان نامه خود را با موارد قابل اثبات بیان کنید طوریکه برای خوانندگان جالب باشند و برای خواندن ادامه مطلب در آنها انگیزه ایجاد کند. سعی کنید در نگارش بدنه پروپوزال خود یک یا دو پاراگراف درباره هر ایده قابل دفاع بنویسید.

 

 

 

شروح پروپوزال در نگارش پایان نامه کجا قرار می گیرد؟

بهترین جایی که می توان شرح پروپوزال خود را بنویسید در انتهای مقدمه تان است از اینرو می توانید از یک شرح قوی و قابل استناد برای بدنه پایان نامه خود استفاده کنید. در واقع این کار به پروپوزال نویس کمک می کند به جای شیرجه رفتن و پریدن وسط عنوان پروپوزال، شرح کاملی از آن را بیان کند. چنانچه به اشتباه مشروحی از پروپوزال را در ابتدا بیاورید، خواننده گیج شده و باید تا پایان مقدمه را بخواند تا مفهوم اصلی پایان نامه شما را درک کند. اگر هنوز کاملا با موضوع آشنا نشده باشید نوشتن مشروح پروپوزال برایتان مشکل می شود.اگر از ابتدا با نگارش پروپوزال و در نهایت نوشتن پایان نامه خود مشکل دارید، برای نگارش مشروح پروپوزال بهتر است روی یک برگه هر آنچه درباره موضوع پایان نامه به یادتان می رسد را بنویسید و به راحتی با استفاده از موارد ذکر شده در بالا نگارش پایان نامه خود را به آغاز کنید.

سفارش پایان نامه

انجام پایان نامه

 

 

  

edex بازدید : 117 شنبه 11 شهریور 1396 نظرات (0)

 

پیشگفتار در پروپوزال نویسی برای پایان نامه

پیشگفتار از بخش های پروپوزال در نگارش پایان نامه است که پس از مقدمه نوشته می شود و  می تواند ترکیبی از مقدمه باشد یا اینکه به شما کمک می کند این بخش از پروپوزال خود را در قالب داستان جذاب برای خواننده بیان کنید. پیشگفتار به توصیف محتوای پروپوزال با جزئیات موارد بسیار مهم می پردازد.شیوه نگارش این بخش با این تفکر آغاز می شود که شما نمی توانید میزان دانش خواننده از مسئله پژوهشی را ارزیابی کنید. توجه داشته باشید که بخش پیشگفتار به مرور آنچه شما ازموضوع پایان نامه خود آموخته اید، نمی پردازد بلکه باید مواردی از آموخته های خود انتخاب کنید که به توصیف اهداف مطالعه شما پرداخته اند.

 

                                       

 

 

 

برای نگارش یک پیشگفتار قابل فهم در پروپوزال یک پایان نامه چه باید کرد؟

برای نگار پیشگفتار مواردی را توصیه می کنیم که خیلی سخت نیستند فقط باید تلاش کنید هنگام نگارش بخش  پیشگفتار در پروپوزال برای پایان نامه خود نکات کلیدی گفته شده را به کار برید:

  • مسئله پژوهشی را بیان کنید و توضیحی با جزئیات درباره هدف خود از مطالعه نسبت به آنچه در مقدمه بیان شده است، ارائه کنید، خصوصا اگر مسئله پژوهشی شما پیچیده و چند جنبه ای باشد.
  • سعی کنید ارائه منطقی از مطالعه مطرح شده و توصیف واضحی از آنچه به نادرست انجام داده اید، داشته باشید
  • به توصیف موضوعات اصلی یا مسائلی که در تحقیق شما مهم هستند، بپردازید. مطمئن شوید مسئله پژوهشی خود را براساس فرایض قبلی مطرح کرده اید.  
  • ارتباط میان مسئله پژوهشی و طرح پپیشنهادی خود را توصیف کنید. منابعی که تمایل به استفاده از آنها دارید را شناسایی کنید و چگونگی ارتباط این منابع با تجزیه و تحلیل موضوع را به طور شفاف توصیف کنید.
  • به منظور ایجاد یک تمرکز واضح و مشخص، حد و حدود مسئله پژوهشی خود را تنظیم کنید.
  • در صورت لزوم تعاریفی از مفاهیم مهم یا واژه ها تهیه کنید.

با رعایت موارد بالا به راحتی می توانید پیشگفتار قابل فهم و درستی در ادامه مقدمه پروپوزال خود بنویسید. 

انجام پروپوزال

سفارش پروپوزال

edex بازدید : 91 پنجشنبه 09 شهریور 1396 نظرات (0)

نگارش پروپوزال یک پایان نامه مدیریت

بیشتر فارغ التحصیلان در رشته مدیریت خصوصا رشته مدیریت بازرگانی امیدوارند یک روز  بتوانند پروپوزال پژوهشی یک پایان نامه مدیریت را به خوبی به پایان برسانند. برای نگارش پایان نامه مدیریت تکلیف دانشجویان رسیدن به باور عمیقی در مورد یک موضوع بخصوص یا عنوان خاص است. آنها نیاز دارند باور خود از موضوع را در بخش آغازی پایان نامه بیان کنند. سپس به توصیف فرایند پروسه هایی که برای اثبات عقیده طرح کردند پرداخته و در مرحله بعد، پروپوزال مدیریت خود را بنویسند و در پایان برای پایان نامه خود نتیجه گیری های لازم را اضافه کنند. پروپوزال یک پایان نامه مدیرت با «مقاله پیچیده» یا رشد بی رویه یک گزارش کتابی اشتباه گرفته می شود، از اینرو بایستی حداکثر تلاش خود را به کار گیرید تا پروپوزال شما با هیچ گزارش و مقاله ای اشتباه گرفته نشود.

 

                                                                                                                   

 

 

با در نظر گرفتن نکات زیر پروپوزال خوبی برای پایان نامه مدیریت بنویسید

نگارش یک پروپوزال موفق در پایان نامه مدیریت، وقت زیاد و سخت کوشی می خواهد. سعی کنید عنوانی انتخاب کنید که شخصا کار با آن راحت باشد. زیبایی نگارش یک پایان نامه مدیریت توانایی انتخاب ایده هایی از موضوع بخصوص است. شما می توانید هر چیزی که می خواهید را بنویسید و به خواننده نشان دهید چطور موضوع ارائه شده را تصحیح کردید.در نگارش پروپوزال مقرراتی از حساب ها و حقایق به شکل محض و بکر وجود دارد اما تحقیق قابلیت دسترسی برای نوشتن یک پیش نویس با اطلاعات کافی، مهم است. هنگام پژوهش خلاق باشید مقدار تحقیق مورد نیاز برای تکمیل پایان نامه خود را تشخیص دهید. هنگام جمع آوری اطلاعات باید خود را به روش های کلاسیکی برای تکمیل اطلاعات محدود کنید.یک پایان نامه مدیریت خوب منسجم و سرشار از دانش است. پایان نامه مدیریت یکی از مهمترین تولیدات در کل تحقیق آکادمیکی شماست. بررسی حقایق و جزئیات در نگارش پروپوزال بسیار ضروری است.    

سفارش پایان نامه مدیریت

انجام پایان نامه مدیریت                                                                

edex بازدید : 144 پنجشنبه 09 شهریور 1396 نظرات (0)

عناوین مناسب پروپوزال در نگارش یک پایان نامه حسابداری

 بیشتر اوقات مطرح کردن موضوع برای پروپوزال مشکل ترین قسمت نگارش پایان نامه است. نگارش یک پایان نامه حسابداری از آن دسته مقاله های پژهشی است که نیاز به یک ایده بکر و تازه دارد.  

اینترنت واقعا مکان عالی برای انتخاب موضوع هر نوع مقاله است. همانطور که عنوان درستی برای پایان نامه حسابداری خود می یابید می خواهید موضوعی را انتخاب کنید که علاوه بر سادگی جالب نیز باشند. استادان دوست دارند ایده های تازه ای از سوی شما ببینند که نشان دهد واقعا برای انتخاب آنچه درباره اش نوشته اید حداکثر تلاش خود را به کار برده اید. استادان از طرح ایده هایی که زمان زیادی می شود دور انداخته اند، موارد ساده ای که تنها با یک جستجو ساده می توانید به آنها دست یابید، خسته شده اند.

 

 

                                                                                                                    

 

 

چند نمونه از عناوین پرپوزال یک پایان نامه حسابداری خوب

  1. ارزیابی استانداردهای شایع حسابداری: آیا واقعا موثر هستند؟
  2. نقش شایع تکنولوژی در حسابداری چیست؟
  3. استفاده از بانک ها در عوض استفاده از اتحادیه های اعتباری: کدام یک بهتر است؟
  4. راهکارهای ثبت دفتری موثر
  5. معاوضه گردش وجوه (منطقه ای/ یا جهانی) بر حسابداری تاثیر می گذارد؟
  6. تاریخچه حسابداری (در یک منطقه بخصوص)
  7. اثرات روش های حسابداری ضعیف بر تجارت

تمام عناوین منتخب پرپوزال یک پایان نامه حسابداری که در بالا فهرست کردیم تنها بخش کوچکی از توانایی تیم حرفه ای پروپوزال نویسی ماست و قطعا به شما کمک خواهد کرد یک پایان نامه حسابداری عالی ارائه کنید. فقط کافی است یکی از موضوعات بالا و هزاران موضوعی که کارشناسان ما در زمینه نگارش انواع پایان نامه خصوصا حسابداری به شما توصیه می کنند را انتخاب کنید سپس انتخاب با شماست تا روش جالب توجه و بی دردسر برای نگارش پایان نامه حسابداری پیدا کنید یعنی تماس با کارشناسان ما و با خیال راحت در کمترین زمان و با بهترین کیفیت، هر آنچه در رشته حسابداری خود از مقاله پژوهشی، پروپزال یا پایان نامه حسابداری می خواهید را به تیم پروپوزال نویسی هایوبکس بسپارید.   

انجام پایان نامه حسابداری

 سفارش پایان نامه حسابداری  

edex بازدید : 93 چهارشنبه 08 شهریور 1396 نظرات (0)

بخش نتیجه گیری پروپوزال در نگارش پایان نامه

همانطور که بسیاری از دانشجویان در شروع نگارش پروپوزال به دلیل عدم دانش کافی و نبود تمرکز با مشکلاتی روبرو هستند، هنگام نتیجه گیری و خاتمه پایان نامهنیز طبیعتا نمی دانند باید چه بکنند. بخش نتیجه گیری پروپوزال شامل خلاصه ای از نکات اصلی، دستاوردها و یک پایان ایده آل است. در این بخش از پایان نامه در جستجوی پاسخ واحدی برای کل پژوهش هستید. بخش نتیجه گیری پروپوزال بایستی اهداف مخالف با مبحث را شناسایی کرده و حذف کند. این بخش از نگارش پایان نامه شبیه آخرین بخش یک قطعه موسیقی است همانطور که شنونده منتظر نواختن بخش پایانی یک قطعه موسیقی است خواننده پایان نامه نیز وقتی به بخش نتیجه گیری پروپوزال می رسد تازه متوجه می شود مطالبی که زمان گذاشته و مطالعه کرده چه نتایجی داشتند.  این بخش شامل خلاصه ای از نکات مهم است. تمرکز روی آنچه نیاز به انجامش دارید و تاکید بر مزایای مبحث مطرح شده در پایان نامه از نکات ضروری در بخش پایانی می باشد. احتمالا تمامی مواردی که در پایان نامه خود نوشته اید با اشاره کوچکی در بخش نتیجه گیری پروپوزال مطرح می شوند.

 

                                                                                                        

 

بخش نتیجه گیری پروپوزال شبیه مقدمه است. شما پایان نامه خود را دوباره بیان کرده و نکات اصلی را برای اثبات مطالب به خواننده به شکل خلاصه بیان می کنید، راه حل طرح پیشنهادی را مطرح می کنید و دوباره جملات مهم را بیان می کنید. برای مثال، آمار کلیدی و حقایقی را بیان می کنید که بر نکات نهایی پروپوزال شما تاکید دارند.  معمولا این بخش در یک پاراگراف جمع بندی می شود.در پایان باید بگوییم، بخش نتیجه گیری پروپوزال شما بایستی کلیت پژوهش را اینچنین بیان کند؛ چرا مسئلهپژوهشی ارزشمند است، چرا این مطالعه منحصربفرد است و چگونه باید دانش موجود را گسترش داد. 

انجام پروپوزال

سفارش پروپوزال

edex بازدید : 86 چهارشنبه 08 شهریور 1396 نظرات (0)

فرق میان پروپوزال پژوهشی و مقاله پژوهشی در پایان نامه چیست؟

 

پروپوزال پژوهشی یک پایان نامه شما ساختاری دارد که مقاله پژوهشی را به خود وابسته کرده است. در واقع می توان گفت پروپوزال پژوهشی طرح کلی یک نوشته به هدف استخراج برنامه پژوهشی است. طوریکه باید در استراتژی پژوهشی شما شامل جزئیاتی باشد که هدف کلی جزئیات آزمایشی را ایجاد کند.

 

پروپوزال پژوهشی باید حاوی جزئیات باشد و تمام جنبه های متعدد در پایان نامه را شامل شود. جزئیاتی نظیر:

  1. بودجه های مورد نیاز برای برنامه که باید جنبه عملی به خود بگیرند.

  2. فهرستی از تجهیزاتی که برای آزمایش نیاز هستند
  3. توصیف خلاصه ای از هدف تحقیق
  4. برخی پیشگفتارها برای روش های گذشته و اینکه چطور روی پژوهش شما تاثیر دارند
  5. چه کسی شامل پژوهش می شود
  6. انتظار چه نتایجی داریم و چطور تئوری های شما را بازگو می کنند

 

                                                                                                       

 

 

پروپوزال پژوهشی باید در جستجوی موارد بالقوه برای نمایش در پایان نامه باشد و اینکه چطور منابع روی پژوهش اثر می گذارند.مقاله پژوهشی یک پایانان نامه طوریکه با جزئیات و مستندات هدایت می شود و نتیجه گیری را ایجاده و نتایح را ثبت می کند.

مقاله پژوهشی یک پایان نامه طولانی تر از پروپوزال پژوهشی است زیرا شامل پروسه های مرحله به مرحله از تحقیق صورت گرفته است. مراحلی که باید ثبت و پیرو موارد زیر باشند:

  1. حاوی مقدمه ای برای توصیف پیشگفتار و فرض تئوری های تحقیق هدایت شده باشد
  2. به بیان کلیتی از روش های پژوهشی بعلاوه منابع مورد نظر بپردازد.
  3. داده ای از مستندات و اطلاعات را جمع آوری کند.
  4. امنیت داده گردآوری شده را بیان کند و آزمایش هایی به هدف یافتن نتیجه گیری انجام دهد.
  5. از داده جمع آوری شده نتیجه گیری کند.
  6. فهرستی از منابع استفاده شده در طول برنامه پژوهشی را تهیه کند.  

در نتیجه از مبحث بالا دریافتیم لازمه نگارش یک مقاله پژوهشی در پایان نامه این است که ابتدا پروپوزال پژوهشی خود را نوشته باشید.  

انجام پروپوزال

سفارش پروپوزال

edex بازدید : 73 سه شنبه 07 شهریور 1396 نظرات (0)

هدف از نگارش پروپوزال یک پایان نامه مدیریت چیست؟

می خواهید پایان نامه مدیریت بنویسید اما نمی دانید چطور فکر خود را سازماندهی کنید، دنبال چه موضوعاتی باشید، اصلا چطور بنویسید!!! نگران نباشید، هر آنچه می خواهید را در قالب چندین جمله بیان می کنیم. در پروپوزال یک پایان نامه خوب دو هدف دارد؛ باید شامل طرحی باشد که می خواهید درباره آن بحث و بررسی کنید و اینکه چطور از طرح خود دفاع کنید.برای نگارش پروپوزال پایان نامه مدیریت ابتدا شروع به نوشتن کنید چرا که شاید ایده ها و موضوعات جالبی دارید اما به دلیل عدم تمرکز نمی توانید به یاد بیاورید. نوشتن شما را وارد می کند واضح، دقیق و منطقی فکر کنید شاید نتوانید نسخه پیش نویس کاملی از پایان نامه تهیه کنید ولی نوشه های پراکنده و چرکنویس هایی خواهید داشت.

 

                                                                                                   

 

 

اهمیت رعایت ساختار در پروپوزال نویسی یک پایان نامه مدیریت

ارائه یک مقدمه برجسته و متمایز شما را به نوشتن امیدوار می کند. مکان استاندارد و خوب برای جملات پایان نامه شما انتهای پاراگراف مقدمه است. وقتی پایان نامهشما خوانده می شود بیشتر توجه روی جملات آخر مقدمه است. در نگارش پایان نامه مدیریت باید بتوانید موارد غیراستدلالی را پیش بینی کنید، این موضوع به شما کمک می کند پروپوزال خود را تعریف کنید و در طول نگارش به مواردی که تکذیب کردید نیاز خواهید داشت. به هر حال هر مبحثی موارد ضد استدلالی دارد.یک پایان نامه مدیریت هرگز نباید سوال باشد.خوانندگان مقالات آکادمیکی انتظار بحث و نتیجه گیری، بررسی و یا حتی پاسخ سوالات را دارند.  اگر پایان نامه شما قالب فهرست دارد حتما آن را تغییر دهید زیرا جملات فهرست وار جذابیتی برای خوانده ندارند و مبحث مقاله پژوهشی شما را بدون نتیجه گیری رها می کنند. پایان نامه نباید مبهم و مخالف باشد. یک پایان نامه تاثیرگذار قابل تعریف و قابل بحث و همچنین واضح و مشخص است. از استفاده بیش از حد کلمات، موراد اختصاری و کلمات کلی به شدت بپرهیزید.با مطالعه موارد گفته شده دیگر مشکلی برای نگارش پایان نامه مدیریت ندارید، بهتر است شروع به نوشتن کنید یا با تیم پروپوزال نویسی و نگارش پایان نامه ما تماس بگیرید و در کمترین زمان بهترین نتیجه را بدست آورید. 

انجام پایان نامه مدیریت 

سفارش پایان نامه مدیریت

edex بازدید : 76 سه شنبه 07 شهریور 1396 نظرات (0)

چگونگی نگارش یک پایان نامه حقوق

نگارش یک پایان نامه کار ساده ای نیست. خصوصا اگر یک پایان نامه حقوق برای نگارش چنین پایان نامه  هایی می توانید به مواردی که توانایی تشخیصشان را دارید تکیه کنید. بدنبال طرح کلی از موضوعی باشید که درک بهتری از آن دارید. در نگارش یک پایان نامه حقوق مراحل اولیه مشابه دیگر پایان نامه  ها هستند اما در زمینه نگارش انواع پایان نامه  های حقوق جزئیات مختصری وجود دارد.

 

 

                                                                                                             

 

 

مراحل نگارش پایان نامه حقوق

عنوان: مشخص باشد، سعی کنید عنوانی را انتخاب کنید که خواننده را هیجان زده کند.

هدف: قصد شما از نگارش پایان نامه رسیدن به چیست؟

پیش گفتار: مفهوم کامل از آنچه قصد نگارشش را دارید.

موارد متمایز و قابل توجه: چه نیازی به این موارد داریم؟

توصیفی از پژوهش: منابع اطلاعاتی

مرور ادبی: نمایش دادن دانش متون کلیدی و مقالاتی که موضوعات را بحث و بررسی می کنند.

روش شناسی: پشتیانی از یافته ها

ترتیب فصول: ایجاد یک رشته منطقی از مباحث

نتیجه گیری: آنچه اثبات کرده اید و مواردی که باقی مانده اند

برای نگارش یک پایان نامه حقوق برنامه ریزی وتحقیق ضروری است اما زمان زیادی برای این مرحله نگذارید چرا که مهمترین بخش که زمانی زیادی لازم دارد انتخاب موضوع است. برای ارائه پایان نامه حقوق مطالب را سازماندهی کردید و نظرات خود را روی مقاله پژوهشی آورده اید، همه اینها مهم است اما دسته بندی و نگارش درست مطالب و انسجام موجود میان این موارد خواننده را مجذوب خود می کند. در پایان نگارش یک پایان نامه حقوق، انسجام طرح کلی، سبک و نوع نگارش خود را بررسی کنید. مقاله خود ا ویرایش کرده و کلیه موارد نگارشی، گرامری و حتی اسپل لغات و اسامی خاص را بررسی کنید. نگاهی نیز به مراجع، پاورقی ها بیاندازید.      

انجام پایان نامه حقوق

سفارش پایان نامه حقوق

edex بازدید : 109 دوشنبه 06 شهریور 1396 نظرات (0)

سه سوال اصلی در نگارش عنوان پروپوزال برای پایان نامه

نوشتن پروپوزال زمان بر است، نیاز به تفکر و تلاش دارد. با وجود ایجاد رقابت در نگارش یک عنوان مناسب برای پروپوزال باید مدیریت درست، به راحتی می توانید آن را بنویسید. تمرکز روی زمان انجام پایان نامه به شما کمک خواهد کرد پروپوزالی کامل با ساختاری عالی ارائه دهید.

اولین مرحله در انجام پایان نامه و نگارش پروپوزال انتخاب عنوان است و سپس سوالات پژوهشی در رابطه با موضوع انتخابی را گسترش می دهید وروی پایان نامهخود کار می کنید و پروپوزال پژوهشی را به رشته تحریر در می آورید. زمان کافی برای انجام پروسه پروپوزال نویسی خود دارید توصیف کاملی از نقطه نظرات و ایده های جدید به شما در ایجاد اساس درست پایان نامه تان کمک خواهد کرد.

 

 

 

انتخاب عنوان برای پروپوزال خود در نگارش پایان نامه

برای انتخاب عنوان پروپوزال شاید از ایده های استاد، هم رشته ای ها یا فارغ التحصیلان قبلی این رشته استفاده کنید و از میان این نظرات با یک ارزیابی درست موضوعی که دنبالش بودید را انتخاب کنید.

  1.  آیا می توانید اطلاعات کافی و جامعی در این مورد بدست آورید؟
  2.  می توانید از موضوع پروپوزالی که انتخاب کردید با دلیل و مدرک دفاع کنید؟
  3.  موضوع انتخابی پروپوزال شما خیلی گسترده است یا خیلی محدود می باشد؟

این سوالات حین انجام پروپوزال به ذهنتان می رسید و طبیعتا باید پاسخ همه آنها را بدانید تا پایان نامه ارائه شده از سوی شما قابلیت دفاع را داشته باشد. پاسخ سوال اول به مراتب مهمتر از موارد دیگر است، برای نگارش یک پروپوزال خوب باید به عمق اطلاعات بروید و به تجزیه و تحیلی آنها بپردازید.  برای دفاع از عنوانی که انتخاب کردید و اینکه بتوانید آن را اثبات کنید بهترین روش یافتن کلیه موارد موافق و مخالف، همچنین نقاط قوت و ضعف آن است. سعی کنید عنوان پروپوزال خود را محدود کنید، بسیاری از نویسنده های پروپوزال بیشتر روی ایده ها و موضوعاتی که یکباره به ذهنشان رسیده تمرکز می کنند. 

سفارش پایان نامه

انجام پایان نامه

 

edex بازدید : 81 یکشنبه 05 شهریور 1396 نظرات (0)

یک پروپوزال خوب از دید خواننده

بهتر است قالب کلی پروپوزال کپی نباشد بلکه جدید و مرتبط باشد، روش های به کار رفته در متن اصلی مناسب باشند، مقاله ساده و قابل فهم باشد و متقاضی و اعضا تیم نگارش پایان نامه توانایی انجام فعالیت ها و ثبت پروژه را داشته باشند.

هر پروپوزال شامل سه بخش اصلی است؛

مقدمه، بدنه اصلی مطالب و نتیجه گیری

 در بخش مقدمه پروپوزال یک پایان نامه ، خلاصه ای از صورت مسئله مرتبط با موضوع پروپوزال مطرح می شود، در این خلاصه، راهکاری برای حل صورت مسئله در متن اصلی ارائه می شود که به توصیف کامل جزئیات راهکار می پردازد- اینکه چطور باید خلاصه ای از پروپوزال را تهیه کرد، آیا برای تهیه خلاصه بایستی متن اصلی را دسته بندی کرد؟-این موارد مستلزم چگونگی دسترسی به مطالب، تجهیزات و افرادی است که نیاز دارید. در نهایت در بخش نتیجه گیری، خواننده می بایست قدرت تشخیص راهکار مسئله را داشته باشند و مطلب آنقدر قوی و با مفهوم باشند که خواننده را به عمل وا دارد.  

       

 

 

 

پروپوزال ها نوشته های آموزنده و متقاعد کننده هستند که به خواننده آموزش داده و او را مجاب می کنند موضوع اثبات شده عملی و مناسب است، هدف نویسنده فقط این نیست که خواننده را مجاب کند بلکه موضوع پروپوزال باید آنقدر قوی باشد که خوانند را وادار به عمل کند.در یک پروپوزال آموزنده، موضوع پایان نامه از توضیح منطقی گرفته می شود و حقایق باید منطقی و نتیجه گیری شده باشند.  هر سوالی که ممکن است در ذهن خواننده ایجاد شود باید قبلا از سوی نویسنده پیش بینی شده باشد و رسیدن به جواب هنگام مطالعه نوشته آکادمیکی، موقعیت و مهارت پروپوزال نویسی شما را نمایش دهد.در نگارش پایان نامه توجه به جنبه های موضوع مورد بحث و ایجاد راهکار برای مسئله و وجود گزینه برتر از اهمیت ویژه برخودار است.

انجام پروپوزال

سفارش پروپوزال

edex بازدید : 70 یکشنبه 05 شهریور 1396 نظرات (0)

هدف از نگارش یک پروپوزال تحقیقی چیست؟

پروپوزال تحقیقی نوشته مستندی است که زوایای پنهانی از حوزه مطالعاتی شما را نشان داده و باعث سهولت در طراحی تحقیق در آن زمینه می شود. این نوع نوشته مرتبط با پروژه های تحقیقاتی دانشجویان برای نگارش پایان نامه دکتری است و باید به شکل آکادمیکی نوشته شود. مهمترین هدف از نگارش این نوع نوشته پیروی کردن از یک طرح کلی است. برای ارانه هر چه بهتر یک پروپوزال تحقیقی نکته مهم شروع به موقع است و سعی کنید در نوشته خود از پروپوزال های موفق مثال بزنید، فیدبکی از دانشکده خود ارائه کنید.    

 

                                                                                                          

 

 

پروپوزال باید شامل چه مطالبی باشد؟

طرح کلی از اهداف تحقیقی و فرایض، خلاصه ای از تحقیق اولیه در عنوان موضوع، جزئیاتی از طرح تحقیقی مطرح شده و روش ها، زمان بندی، طرح کلی از سرفصل عناوین از جمله مقدمه، مرور ادبی، روش توصیف نتایج تحقیقی، خلاصه و نتیجه گیری است. برای ارائه یک پروپوزال خوب کافی است موارد گفته شده را انجام دهیدپروپوزال معمولا 10 تا 40 صفحه است، اما به یاد داشته باشید کم بودن تعداد صفحات یک پروپوزال تحقیقی، کیفیت پروژه تحقیقی را نشان نمی دهد. زمانی نوشتن آن  به شما کمک می کند که آنچه انجام می دهید در راستای آنچه طراحی کرده اید باشد، سریعا به مطالعه مطالب مهم و موضوعات مرتبط اقدام کنید، عقاید کاربردی و قابل دسترسی را تعیین کنید، به برنامه ریزی و مدیریت زمان بیاندشید ، همین حالا شروع کنید.نکته مهم در بخش منابع قابل فهم بودن و امکان استفاده از آنهاست. مطمئن شوید مراجع و منابع به کار رفته در نوشته شما نقش بزرگی در تجزیه و تحلیل مقاله تحقیقی تان ایفا می کنند. طوریکه باید بتوانید بازتاب انتقادی از انتخاب مطالب مناسب داشته باشید. اگر از شیوه تحقیقی مناسب و اصول آن به درستی استفاده کنید مطمئنا موفق می شوید.  

سفارش پروپوزال

انجام پروپوزال

edex بازدید : 88 شنبه 04 شهریور 1396 نظرات (0)

چگونگی نگارش یک پروپوزال تحقیقی برای پایان نامه حقوق

مهمترین نکته در نوشتن یک پروپوزال تحقیقی نگارش محتواست. پروپوزال نوشته شده برای پایان نامه حقوق باید شامل عنوان در حوزه موضوع مورد نظر باشد. محتوای تحقیق حاوی پیشگفتاری درباره تحقیق و طرح کلی مختصری از مقدمه حوزه مطالعاتی در زمینه پایان نامه حقوق است. شما بایستی به میزان دانش و پایگاه های اطلاعاتی در آن موضوع اشاره کنید. نیازمند مرجع هستید برای مثال مقالات یا کتاب هایی دارید که با جزئیات کاملی از نویسنده، عنوان، تاریخ و انتشار در پاورقی موجود هستند از جمله موضوع تحقیق، اهداف و سوالاتی که می خواهید آدرس دهید.در مقابل پیشگفتار  تهیه شده در محتوا تحقیق بایستی اهداف بخصوص یا سوالات و موضوعات تحقیق را یکی کنید.پروپوزال تحقیقی پایان نامه حقوق شما به دلیل تفسیر و پر کردن شکاف های موجود در تحقیق بسیار مهم است و توصیف اهمیت آن به این اندازه نیست که بگویید تا به حال در مورد آن مطالعه ای نداشته اید، شما نیاز دارید  موارد مطالعه شده را توصیف کنید و بیان کنید چرا جالب توجه و چرا مهم هستند. این بخش طولانی ترین بخش پروپوزال شماست.

 

                                                                                                            

 

 

روش تحقیق در نگارش پروپوزال تحقیقی باید توصیفی از مبنای کتابخانه ای آن یا بر پایه داده آزمایشی یا کار زمینه باشد، همچنین ارائه جزئیات باید به گونه ای باشد که اطلاعات را به دست بیاورید.بیشتر تحقیقات قانونی کتابخانه ای هستند، به اطلاعات موجود نظیر مقالات، گزارشات پرونده، آیین نامه ها، توافق نامه ها، سوابق تاریخی تکیه کنید. برخی مطالعات ممکن است نیازمند استفاده از داده آزمایشی باشند و برخی از طریق جمع آوری مصاحبه ها، پرسشنامه ها یا مشاهدات دادگاهی ارائه شوند. چنانچه تحقیق شما بر مبنای کتابخانه ای است باید منابع را توصیف کرده و چگونگی دستیابی به آنها را اعلام کنید. در این بخش باید مهارت های ویژه برای کسب اطلاعات داشته باشید. با وجود تمام موارد گفته شده بهتر است برای تهیه یک پروپوزال تحقیقی پایان نامه حقوق خود جدول زمانبندی آماده کنید.

سفارش پایان نامه حقوق

انجام پایان نامه حقوق

  

edex بازدید : 106 پنجشنبه 02 شهریور 1396 نظرات (0)

پیشگفتار در پروپوزال نویسی

پیشگفتار از بخش های پروپوزال است که پس از مقدمه نوشته می شود و  می تواند ترکیبی از مقدمه باشد یا اینکه به شما کمک می کند این بخش از پروپوزال خود را در قالب داستان جذاب برای خواننده بیان کنید. پیشگفتار به توصیف محتوای پروپوزال با جزئیات موارد بسیار مهم می پردازد.شیوه نگارش این بخش با این تفکر آغاز می شود که شما نمی توانید میزان دانش خواننده از مسئله پژوهشی را ارزیابی کنید. توجه داشته باشید که بخش پیشگفتار به مرور آنچه شما از موضوع پروپوزال خود آموخته اید، نمی پردازد بلکه باید مواردی از آموخته های خود انتخاب کنید که به توصیف اهداف مطالعه شما پرداخته اند.

 

 

                                                                                                                

 

 

برای نگارش یک پیشگفتار قابل فهم در پروپوزال چه باید کرد؟

برای نگار پیشگفتار مواردی را توصیه می کنیم که خیلی سخت نیستند فقط باید تلاش کنید هنگام نگارش بخش  پیشگفتار در پروپوزال خود نکات کلیدی گفته شده را به کار برید:

  • مسئله پژوهشی را بیان کنید و توضیحی با جزئیات درباره هدف خود از مطالعه نسبت به آنچه در مقدمه بیان شده است، ارائه کنید، خصوصا اگر مسئله پژوهشی شما پیچیده و چند جنبه ای باشد.
  • سعی کنید ارائه منطقی از مطالعه مطرح شده و توصیف واضحی از آنچه به نادرست انجام داده اید، داشته باشید
  • به توصیف موضوعات اصلی یا مسائلی که در تحقیق شما مهم هستند، بپردازید. مطمئن شوید مسئله پژوهشی خود را براساس فرایض قبلی مطرح کرده اید.  
  • ارتباط میان مسئله پژوهشی و طرح پپیشنهادی خود را توصیف کنید. منابعی که تمایل به استفاده از آنها دارید را شناسایی کنید و چگونگی ارتباط این منابع با تجزیه و تحلیل موضوع را به طور شفاف توصیف کنید.
  • به منظور ایجاد یک تمرکز واضح و مشخص، حد و حدود مسئله پژوهشی خود را تنظیم کنید.
  • در صورت لزوم تعاریفی از مفاهیم مهم یا واژه ها تهیه کنید.

با رعایت موارد بالا به راحتی می توانید پیشگفتار قابل فهم و درستی در ادامه مقدمه پروپوزال خود بنویسید. 

سفارش پروپوزال

انجام پروپوزال

edex بازدید : 77 پنجشنبه 02 شهریور 1396 نظرات (0)

ده نکته در ارائه هرچه بهتر پایان نامه دکتری

نگارش یک پایان نامه دکتری می تواند طی یک رقابت شدید در ماه های پایانی دوره تحصیلی تان بعد از سالها سعی و تلاش اتفاق بیافتد.

 

                                                                                                               

                                                                                                         

 

در اینجا برای افزایش شانس موفقیت شما در نگارش پایان نامه چند مرحله را توصیه می کنیم:

  • از نگارش پایان نامه دکتری به هیچ وجه نترسید به یاد داشته باشید همه نویسندگان نیاز به ویراستاری نوشته خود دارند.
  • بهتر است ابتدا پیش نویسی از طرح پایان نامه خود تهیه کنید
  • نوشته های آکادمیکی خشک و خال نیستند بلکه پشت هر کدام از آنها نگرش و نظر خاصی نهفته است.
  • روی هر فصلی که ذهنتان کاملا به جزئیات آن آگاهی دارد و با مطالب آن آشنایی کامل دارید، کار کنید.
  • در مورد مطالب پایان نامه خوب بیاندیشید، دوباره سراغ پیش نویسی که ابتدا تهیه کردید، رفته و سعی کنید با نگاه نقادانه تری آن را مرور کنید. اشتباهات فاحشی نظیر استفاده از ساختار پراکنده و عدم هماهنگی فاعل و فعل را هرگز مرتکب نشوید. شفافیت در نگارش، کلیدی ترین نکته در نگارش یک پایان نامه دکتری خوب است.
  • در بخش منابع دقت کنید منابعی را آورده باشید که مطالب پایان نامه کاملا برگرفته از آنهاست. استفاده از یک پایگاه اطلاعاتی دقیق در طول تحقیق می تواند به روندنگارش پایان نامه شما کمک شایانی کند.
  • در طول نگارش پایان نامه دکتری مراقب نقل قول های گردآوری شده از مطالب دیگر باشید و حتما به اسپل درست و حروف ایتالیک آن دقت کنید. اگر در نوشته خود از نقل قولی استفاده می کنید بهتر است آن را دوباره عبارت بندی کرده و با حفظ ماهیت مطلب به زبان خود  بنویسید.
  • به یاد داشته باشید پایان نامه شما شانس ایجاد بهترین موقعیت شغلی در رشته تحصیلی تان است و خواننده بیشتر جذب شیوه نگارش و نتیجه گیری که در پایان انجام می دهید ، خواهد شد.  

سفارش پایان نامه دکتری

انجام پایان نامه دکتری

edex بازدید : 82 چهارشنبه 01 شهریور 1396 نظرات (0)

چطور می توانیم برای پایان نامه خود پروپوزال بنویسیم؟

نگارش یک پروپوزال پایان نامه سخت تر از زمانی نیست که مجبورید اطلاعات مناسب را بیابید و تجزیه و تحلیل کنید بلکه باید موضوع را مورد تجزیه و تحلیل قرار دهید (همان موضوعی که مدتهاست در جستجوی آن بودید) بعلاوه در کنار تهیه یک پروژه تحقیقی، بسیاری از دانشجویان مشغول گذراندن امتحانات سال آخر خود هستند و در این میان اگر یک شغل تمام وقت داشته باشید شاید کاملا از انجام درست پروپوزال پایان نامه خود ناامید شوید.

 

 

                                                                                                   

 

 

 

ممکن است به ذهنتان برسد به کارگاه های آموزشی بروید و چگونگی نگارش درست پروپوزال پایان نامه را آنجا جستجو کنید. تجربه می گوید کارگاه های آموزشی نه تنها انگیزه ای در شما ایجاد نمی کنند بلکه حس ناامیدی شما را شدیدتر می کنند. توجه به این موارد نه تنها وقت ارزشمند شما را هدر می دهد بلکه آپشن خوبی نیز در اختیارتان نمی گذارد.بعید نیست بسیاری از افراد بعد از جستجوهای بسیار و اتلاف وقت به سراغ مقالات حرفه ای با سرچ عناوینی نظیر- «نوشتن پروپوزال پایان نامهمن» یا «به من برای یافتن موضوع تحقیق کمک کنید» - بروند.  مطمئنا تعداد زیادی از نمونه های مرتبط را می توانید در اینترنت و در سایت های مختلف بیابید اما مطمئنا پر از اشتباهات هستند، پس بهترین گزینه سفارش انجام پروپوزال پایان نامه در سایت ماست یا حتی با مراجعه به سایت و ثبت سفارش جهت خرید یکپروپوزال آماده یا با کمک پروپوزال نویسان حرفه ای ما، یک پروپوزال پایان نامه بسیار عالی و حرفه ای بنویسید. ما سفارشات پروپوزال شما را در اسرع وقت در هر رشته تحصیلی در موعد مشخص به شما تحویل می دهیم و به شما اطمینان می دهیم که می توانید با آسودگی خاطر و با پایین ترین قیمت ها این مطالب آکادمیکی را تهیه کنید.  

سفارش پایان نامه

انجام پایان نامه

edex بازدید : 69 چهارشنبه 01 شهریور 1396 نظرات (0)

اهداف شما از نگارش پروپوزال چیست؟

در بحث پروپوزال نویسی مهمترین عامل رعایت ساختار کلی است.اما چطور می توانیم پروپوزال تحقیقی خود را بهتر ارائه کنیم. مقدمه، مطلب آغازی هر نوع مقاله آکادمیکی و تحقیقی است از اینرو برنامه ریزی برای نگارش یک مقدمه خوب گام نخستین در تاثیرپذیری کلیت پروپوزال و ارائه بهتر پایان نامه شماست.یک مقدمه موثر در آغاز پروپوزال تحقیقی شما به بحث درباره مفهوم تحقیق در کنار ارائه مسئله یا موضوع می پردازد. چرا که نیازمند بررسی و ارائه بینش واضح و روشنی از اهداف شما از نگارش پروپوزال است، پیشگفتار و محتوا برای بررسی و پژوهش در بخش مقدمه ارائه می شود. چنانچه مقدمه توجه خواننده را به خود جلب کند مطمئنا تا انتها مطلبپایان نامه شما را می خواند. در نگارش مقدمه مطمئنا از عناصر متعدد در پروپوزال شما بحث خواهد شد، با وجود پراکندگی مباحث توصیف شده در پیش نویس، در پایان نگارش مقدمه پروپوزال همه مباحث ترکیب شده و قالب کلی و کامل ارائه می شود.

 

                                                                                                        

همیشه به یاد داشته باشید در نگارش مقدمه، یعنی بخش اصلی پروپوزال پایان نامه خود باید طوری مطالب را نوشته باشید که یک خواننده عمومی قدرت درک آن را داشته باشد، نه فقط افراد هم رشته خودتان. همانطور که شروع به نگارش مقدمه پروپوزال خود می کنید مواردی را به کار برید که در نمونه مقدمات پروپوزال های دیگر دیده اید چرا که این موارد ممکن است ایده های خوبی برای کمک به نگارش هر چه بهتر مقدمه پروپوزال شما باشند. تهیه یک خلاصه از موضوعی که برای پروپوزال خود انتخاب کرده اید باعث می شود از مرتبط بودن موضوع با رشته تحصیلی و قابل تایید بودن آن برای ارائه به هیئت علمی اطمینان حاصل کنید.اولین باری که از پیش نویس برای مقدمه پروپوزال پایان نامه خود استفاده می کنید چک لیست مرور شده به شما کمک می کند نوشته خود را اصلاح کرده و متن ویرایش شده را برای ادامه دیگر قسمت های پروپوزال در دست داشته باشید. 

انجام پروپوزال

سفارش پروپوزال


 

edex بازدید : 59 سه شنبه 31 مرداد 1396 نظرات (0)

مراحل نگارش یک پایان نامه مدیریت چیست؟

اگر در حال نوشتن یک پایان نامه مدیریت هستید و می خواهید یک پایان نامه خوب ارائه کنید ممکن است سراغ کارهای پژوهشی و تحقیقی قبلی خود بروید. با استفاده از این مطالب می توانید پایان نامه و پروپوزال خود در رشته مدیریت بازرگانی را بنویسید.در نگارش یک پایان نامه مدیریت خوب تمرکز و سلطه کامل بر موضوع پروپوزال شرط اول است. بهتر است زمانی را برای صحبت با افراد دیگر درباره عقایدی که می خواهید درباره آنها تحقیق کنید اختصاص دهید و می توانید با مشاوره در این زمینه، اطلاعات خوبی استخراج کنید.

 

                                                                          

                                                                                                    \"\"

 

مدیریت حوزه کوچک اما مهمی در بخش مطالعات بازرگانی است. چنانچه موضوعات متعددی در رابطه با نگارش پایان نامه مدیریت بازرگانی یا پروپوزال خود در ذهن دارید ایجاد طرح کلی از عقاید مطرح شده در گروه مشاوره و تمرکز روی مسائل یا بحث کردن درباره آنچه در طول این پروسه روی آن تمرکز کرده اید می تواند کمک موثری به شیوه بهتر نگارش پایان نامه مدیریت شما داشته باشد.برای درک بهتر موضوع پایان نامه بهتر است یک طرح کوتاه با تقلید از یک پروپوزال پایان نامه مدیریتانتخاب کنید و با نظرات خود مقایسه کنید. برای مثال سعی کنید در پایان نامه مدیریت خود شیوه ها و فاکتورهای مدیریتی، سنجش عملکرد های موثر در این زمینه، اهداف, تمایزها و شاخص ها را به کار ببرید.  حتما به یاد داشته باشید قبل از شروع به تحقیق برای نوشتن پایان نامه مدیریت یا هر پایان نامه دیگری باید با مشاور خود صحبت کنید و اطمینان حاصل کنید موضوعی که برای پایان نامه خود انتخاب کرده اید در زمینه رشته تحقیقی شما جدید است. اولین باری که شروع به تحقیق درباره موضوع پایان نامه می کنید در واقع زمان خود را برای تحقیق و پژوهش در آن زمینه سرمایه گذاری کرده اید. 

سفارش پایان نامه مدیریت

انجام پایان نامه مدیریت

edex بازدید : 52 سه شنبه 31 مرداد 1396 نظرات (0)

پایان نامه دکتری خود را تمام کنید

بسیاری از دانشجویان دکتری، ترم آخر دانشگاه مشغول نوشتن پایان نامه دکتری هستند. آیا همه آنها این کار را بدرستی انجام می دهند، آنچه در ذهن این افراد ازنگارش پایان نامه است در واقع نوشتن یک متن 300 صفحه ای است برای اینکه بهتر متوجه شوید سوپروایزر به آنها گفته است در نوشته بعد از هر کلمه از فاصله دوبل استفاده کنید اما آنها فقط یک فاصله داده اند و اینچنین است یک متن بسیار طولانی در قالب دکتری ارائه کرده اند.برای نگارش یک پایان نامه دکتری خوب بهتر است مقدمه و نتیجه گیری را با هم بنویسید این باعث جمع بندی از پایان نامه می شود، استفاده از اپلیکیشن گوشی های هوشمند به شما اجازه می دهد تکالیف قابل توجه، ضرب العجل و امور مرتبط در نوشتن مقاله مورد نظر خود را جمع بندی کرده و روی آنها متمرکز شوید.

 

                                                                                                                  

سوالاهایی که پاسخی برایشان ندارید را نادیده نگیرید بلکه به آنها توجه بیشتری کرده و سعی کنید حتما پاسخ منطقی برایشان بیابید. احتمالا به خاطر فشردگی دروس ترم پایانی و اضافه شدن پایان نامه احساس خستگی می کنید بهتر است از واژه نامه یا همان لغت نامه برای نگارش پایان نامه دکتری استفاده کنید.در انتها پایان نامه، حتما فید بکی از سوپروایزرخود داشته باشید. فراموش نکنید نگارش پایان نامه دکتری رقابت در داشتن تعداد صفحات بیشتر نیست و نباید شاهکار هنری باشد بلکه ارائه هر چه بهتر یک نوشته علمی و آکادمیکی و طرح موضوع جدید در زمینه رشته مطالعاتی شماست. از اینرو مراقب نگارشتان باشید، اولین پیش نویس را نوشته، یک ساعت رهایش کنید دوباره برگردید و اینبار با دید نقادانه تری آن را مرور کنید.  از همکلاسی، دوست خود کمک بگیرید تا زودتر به هدف واقعی خود نزدیک شوید. وقتی مشغول نگارشپایان نامه دکتری هستید خود را حبس نکنید اگر می توانید بیرون بروید از هوا، درختان و خورشید استفاده کنید.

سفارش پایان نامه دکتری

انجام پایان نامه دکتری

تعداد صفحات : 17

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • دکتری روانشناسی سلامت
  • دکتری روانشناسی بالینی
  • دکتری روانشناسی عمومی
  • دکتری روانشناسی تربیتی
  • طراحی سایت داینامیک
  • طراحی سایت ریسپانسیو
  • طراحی سایت فروشگاهی
  • طراحی سایت شرکتی
  • طراحی وبسایت
  • طراحی سایت
  • دوربین مدار بسته سایوتک
  • دوربین مدار بسته ویمکس
  • دوربین مدار بسته HDTVI
  • دوربین مدار بسته HDCVI
  • دوربین مدار بسته AHD
  • ISC
  • مقاله ISC
  • لیست مجلات ISC
  • مقالات ISC
  • مقاله isc
  • لیست مجلات isc
  • مقالات isc
  • isi
  • ISI
  • آی اس آی
  • چگونه مقاله ISI بنویسیم
  • خرید مقاله ISI
  • پذیرش مقاله ISI
  • ترجمه مقالات ISI
  • مجلات ISI
  • نوشتن مقاله ISI
  • سایت مقالات ISI
  • چاپ مقاله ISI
  • مقالات ISI
  • مقاله ISI
  • چگونه مقاله isi بنویسیم
  • خرید مقاله isi
  • پذیرش مقاله isi
  • ترجمه مقالات isi
  • مجلات isi
  • نوشتن مقاله isi
  • سایت مقالات isi
  • سایت مقاله isi
  • چاپ مقاله isi
  • مقالات isi
  • مقاله isi
  • طرح توجیهی
  • راه اندازی کسب و کار آنلاین
  • مشاوره مدیریت
  • پایان نامه بازاریابی اینترنتی
  • پایان نامه بازاریابی بانکی
  • پایان نامه کارآفرینی
  • پایان نامه مدیریت بحران
  • پایان نامه مدیریت ورزشی
  • دانلود موزیک جدید
  • دانلود آهنگ ایرانی
  • دانلود آهنگ جدید
  • دانلود آهنگ
  • سئو سایت
  • خدمات سئو
  • بهینه سازی وبسایت
  • پایان نامه شیمی فیزیک
  • پایان نامه شیمی تجزیه
  • پایان نامه شیمی معدنی
  • پایان نامه شیمی معدنی
  • پایان نامه شیمی آلی
  • پایان نامه فیزیک اتمی
  • پایان نامه اختر فیزیک
  • پایان نامه نجوم
  • پایان نامه هواشناسی
  • پایان نامه مهندسی هسته ای
  • پایان نامه فیزیک جامد
  • پایان نامه آمار
  • پایان نامه ریاضیات کاربردی
  • پایان نامه ریاضیات محض
  • پایان نامه شیمی کاربردی
  • پایان نامه علوم سیاسی
  • پایان نامه مدیریت
  • پایان نامه حقوق
  • پایان نامه اقتصاد
  • پایان نامه کتابداری
  • پایان نامه ادبیات فارسی
  • پایان نامه مهندسی هوا فضا
  • پایان نامه مهندسی نفت
  • پایان نامه مهندسی صنایع
  • پایان نامه مهندسی عمران
  • پایان نامه مهندسی مکانیک
  • پایان نامه مهندسی برق
  • پایان نامه دکترا
  • انجام پایان نامه
  • پایان نامه ارشد
  • پایان نامه کارشناسی ارشد
  • طراحی سایت
  • طراحی وب سایت
  • طراحی وبسایت
  • بهینه سازی سایت
  • بزرگترین کامیونیتی ایرانیان مقیم استرالیا
  • قیمت روز خودروی شما
  • دانلود سریال جدید
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 642
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 21
  • آی پی دیروز : 10
  • بازدید امروز : 43
  • باردید دیروز : 66
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 207
  • بازدید ماه : 1,924
  • بازدید سال : 4,312
  • بازدید کلی : 77,535